fggg dfg dfgfg fdgdf fdggg 

200812京阪神~每天笑到肚子痛之旅 The End
DEC/09/2008 星期二
今天就是返程的日子了..說實話有點不捨..而我的背包也從來的時候的6.2公斤倍增到10.4公斤還外加兩個大提袋~~所以真是重死我了..到現在我的肩膀和手臂還痠痠的..
總結..這一次受到好多人的幫助也認識了好多新朋友..我不會忘記你們的..也希望你們有機會時一定要來台灣麻煩我喔..我等不及要帶你們到處玩..看看台灣的美了!! 愛你們大家喔~~
I met a lots good friend in this trip and very enjoy my trip in Japan . I will rmember you guys forever and wish you guys must come visit my country and let me host you and show you around.
I’m sure you will like Taiwan just like me. Miss all of you and take good care everyone!

 

好站連結:http://fqcwbszidttp.pixnet.net/blog


















































































































arrow
arrow
    全站熱搜

    dfdnewrtkrfvfr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()